galeria handlowa

Trudna przyszłość galerii handlowych

Galerie handlowe uznawane są za kontrowersyjne miejsca zakupów. Jedni uważają je za miejsca przez które cierpią mali przedsiębiorcy, inni widzą w nich ulubione miejsce spędzania wolnego czasu. W końcu w dni wolne i weekendy galerie przepełnione są potencjalnymi klientami sklepów...

Dlaczego Modo nie spełniło oczekiwań?

W październiku byliśmy świadkami hucznego otwarcia nowej galerii handlowej „modo” w samym centrum stolicy. Spektakularne tłumy ludzi dziś zastępują sklepowe manekiny oraz znudzeni życiem sprzedawcy. Czyżby inwestor się aż tak bardzo pomylił? Wybudował moloch, w...

Trudna przyszłość krakowskich galerii handlowych

Jak się okazuje nie wszystkie krakowskie galerie są chętnie odwiedzane przez ludzi. Klientów ciągle brakuje na przykład w Plazie. Wydaje się że to centrum handlowe z dnia na dzień praktycznie pustoszeje. W Krakowie galerii handlowych jest wiele, być może to już ten moment, gdzie...

Jak sprzedawać w galeriach handlowych?

Olbrzymia powierzchnia i wiele różnych sklepów ze zróżnicowanym asortymentem sprawiają, że galerie handlowe szybko zyskały popularność wśród klientów. W Polsce powstało ich już ponad 400 i liczba ta ciągle się zwiększa. Zainteresowanie konsumentów sprawia, że posiadanie...

Sposoby na promocje sklepu stacjonarnego

Prowadzenie sklepu stacjonarnego to nie tylko dbanie o lokal oraz jego zaopatrzenie. Obecnie trudno pominąć działania marketingowe, realnie wpływające na konkurencyjność firmy i zwiększenie sprzedaży. Osoby profesjonalnie zajmujące się tymi zagadnieniami opracowują całościowe...

Galerie handlowe kolejnego stulecia

Czy nasi dziadkowie wyobrażali sobie dzisiejszy postęp technologiczny? Czy kiedykolwiek mogli przypuszczać, że w codziennym użyciu będzie laptop, niewielki komputer przenośny, który zabierzmy ze sobą wszędzie? Czy wyobrażali sobie telefon, który pozbawiony zostanie uciążliwego...

Wszystko o wyspie handlowej cz.3

Tradycyjne sposoby promocji sklepu stacjonarnego w dzisiejszej rzeczywistości handlowo-usługowej okazują się często niewystarczające. Niedostateczne zadbanie o promocję naszego biznesu sprawi, że utonie on w morzu wielu innych, podobnych przedsięwzięć. Pomysłowym rozwiązaniem są...

Wszystko o wyspie handlowej cz.2

Właściciele sklepów stacjonarnych, którzy zdecydowali się na ulokowanie swojego biznesu w galerii handlowej, muszą liczyć się z tym, że obok zysków płynących ze świetnego miejsca z rzeszą klientów pojawią się także niemałe koszty. Wysokość czynszu niejednokrotnie sprawia...

Wszystko o wyspie handlowej cz.1

Galerie handlowe w wielkich miastach, a coraz częściej także w tych mniejszych, stanowią miejsce codziennych odwiedzin tysięcy osób poszukujących towarów i usług. Sklepy stacjonarne ulokowane w pasażach handlowych korzystają z wielu tradycyjnych sposobów na zwiększenie swojej...